جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آرایش و بهداشتی

وجود تحریم ها و در نتیجه محدود شدن واردات کالا، فرصتی برای صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور ایجاد کرده است که از خلاء کمبود محصولات خارجی در جهت رونق تولیدات خود استفاده کنند.که می توان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات روز دنیا محصولات خود را تولید کرده و پای لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل را حتی با وجود رقبای قدرتمند خارجی به کشورهای دیگر باز کرد.
اشکان زیست دارو جزو معدود شرکتهای زیست و فناوری است که در ۴ دسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی که شامل محصولات رنگی آرایشی (میکاپ)، محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از مو و عطر، ادوکلن و خوشبو کننده‌ها می باشد فعال است.
بنابراین اشکان زیست دارو می تواند این دست آورد را برای صاحبان سرمایه دراین حوزه به ارمغان آورد که محصولات آرایشی و بهداشتی تحت برند های معتبر دنیا تولید کند به عبارتی فرمولاسیون از خارج وارد شده و مواد اولیه نیز باید از منابع مورد تایید تهیه شود. محصولات باید مطابق استانداردهای اتحادیه اروپا باشد که این مهم را با توجه به ارتباط گسترده این مجموعه با شرکت های تامین کننده تکنولوژی در خارج از کشور و متخصصین و تیم های تحقیق و توسعه داخلی فراهم می سازد.
مطمئنا اعتماد به تجربه و سابقه شرکت اشکان زیست دارو پشتوانه ای برای موفقیت در سرمایه گذاریتان خواهد بود.

fa_IRPersian