جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دارو های دانش بنیان

اشکان زیست دارو در زمینه تولید مواد با ارزش افزوده بالا در حوزه دارویی فعالیت می کند. از جمله فعالیت های این شرکت در زمینه دارو های دانش بنیان، می توان به تحقیق و توسعه در حوزه تولید داروهای شیمیایی، تحقیقات بیولوژی مولکولی، فناوریهای نانو و بایو، بیولوژی سیستمی، فرمولاسیون دارویی باارزش افزوده بالا اشاره کرد. ارائه خدمات آنالیز و کنترل کیفی، خدمات آموزشی و مهندسی داروسازی نیز توسط این شرکت ارائه می شود.
شرکت اشکان زیست دارو به عنوان مرکز تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دارویی، در راستای اهداف استراتژیک خود، قدم برمی دارد. با بهره گیری از توانمندی و خلاقیت پرسنل و استفاده بهینه از امکانات، اقدام به ارائه طرح های نوین کرده است.
برخورداری از دانش و فناوری نوین دارویی برای بومی‌سازی و توسعه محصولات دارویی جدید، با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد یکی از توانایی های شرکت اشکان زیست دارو می باشد و همچنین حرکت در راستای توسعه پایدار را نیز در راس کارهای خود قرار دارد.نگاه جهانی به کسب و کار، توسعه صادرات و کاهش ریسک فعالیت های اجرایی و فرآیند ها از دیگر خطی مشی هایی است که در شرکت تعیین شده است.
اشکان زیست دارو تلاش می کند به عنوان شرکتی پیشگام، کارآمد و موفق در تجاری‌سازی ایده‌های تولید محصولات نهایی با فناوری بالا در ایران و منطقه فعالیت کند. ارتقای کیفیت محصولات و حرکت در مسیر استقلال صنعت داروسازی کشور مهم ترین هدف شرکت برای فعالیت در این حوزه است.
توسعه دانش بنیان فناوری های نوین داروسازی از طریق انجام تحقیقات دارویی در حوزه تولید دارو و خدمات مهندسی داروسازی ماموریت شرکت است. این ماموریت در شرکت به کمک نیروی متخصص متعهد، انجام می شود.
اشکان زیست دارو به عنوان فعال حوزه دارویی در کشور، تولید دانش فنی پیچیده را یکی از وظایف تعیین شده خود می داندکه از این طریق می توان با استفاده از این دانش، اقدام به توسعه بازار و ورود به بازارهای نوظهور دارویی کرد.
مطمئنا اعتماد به تجربه و سابقه شرکت اشکان زیست دارو پشتوانه ای برای موفقیت در سرمایه گذاریتان خواهد بود.

fa_IRPersian