جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرح های توجیهی

ایران از نظر زیرساخت تولید داروهای انسانی، یکی از کشورهای پیشرو در غرب آسیا به‌شمار می‌آید. با این حال برخی موانع بوروکراتیک، باعث شده تا این ظرفیت‌ها به خوبی شکوفا نشود از جمله این موانع مدل قیمت‌گذاری، رویه تخصیص ارز، بحران نقدینگی شرکت‌ها و همچنین معضلات صادرات، چهار عامل اصلی است حتی می توان به جایگاه ثبت دارو در فهرست رسمی دارویی کشور و رویه‌های این کار نیز به‌عنوان یکی از موانع صادرات داروهای جدید اشاره کرد که اگر برای آنها تدبیری اندیشیده شود، شرایط بهینه برای فعالیت‌های صنعت دارویی کشور فراهم می‌شود.
همچنین راه اندازی واحد تولید محصولات پزشکی و دارویی نیازمند رعایت الزامات و استانداردهای خاصی است که تحت عنوان روش تولید خوب GMP (Good Manufacturing Practice) توسط سازمان های جهانی بهداشت وضع گردیده است. با توجه به حساسیت محصولات دارویی و ارتباط مستقیم آن‌ها با سلامت انسان‌ها باید از زمان ایده‌یابی، امکان سنجی اجرایی پروژه تا زمان بهره‌برداری و تولید انبوه مراحل دقیق و کارشناسی تهیه و اجرای طرح صنعتی را در حوزه‌های سلامت، فنی، مالی، اقتصادی و بازار را به دقت طی نماید.لذا شرکت اشکان زیست دارو با در نظر گرفتن موانع و داشتن دانش و مهارت کافی با در اختیار داشتن نیروهای خبره و همکاری تیم های تخصصی در صنعت دارو به ارائه طرح های توجیهی و بررسی امکان سنجی طرح ها در این صنعت پرداخته و درصدد رفع این موانع برآمده است.
شایان ذکر است فعالیت های اشکان زیست دارو در زمینه نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات بازار، امکان سنجی پیاده سازی طرح های صنعتی، بررسی بازار صادراتی و مطالعات ظرفیت سنجی و موقعیت یابی و بررسی تامین کنندگان ، همه و همه نشانگر عزم و تلاش این شرکت جهت ارائه بهترین خدمات به فعالان حوزه سلامت می باشد. بخشی از خدمات ما در حوزه مشاوره کسب و کار عبارتند از:
– نگارش طرح های توجیهی فنی ، اقتصادی و مالی برای پروژه های سرمایه گذاری
– انجام مطالعات امکان سنجی و بازاریابی برای محصولات و خدمات
– ثبت نام و انجام فرآیند اخذ جواز تاسیس، بهره برداری
– ثبت نام و انجام فرآیند اخذ پروانه تولید
– طراحی و اجرای پروژه های صنعتی در زمینه دارو
مطمئنا اعتماد به تجربه و سابقه شرکت اشکان زیست دارو پشتوانه ای برای موفقیت در سرمایه گذاریتان خواهد بود.

fa_IRPersian