جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رگولاتوری

صاحبان صنعت جهت انجام امور مربوط به ثبت، تمدید و اصلاح پروانه های تاسیس، ساخت و بهره برداری نیازمند افرادی با دانش ها و مهارت هایی می باشندکه این امور را با توجه به بروکراسی و پروسه پیچیده اداری سازمان غذا و دارو با صرف کمترین زمان به سرمنزل مقصود برسانند.از جمله این مهارت ها:
– تسلط به قوانین و مقررات سازمان غذا و دارو و مهارت ارائه آنها
– دانش صنعت دارو و مکمل
– دانش صنعت تجهیزات پزشکی
– دانش صنعت آرایشی و بهداشتی
– دانش برنامه ریزی و مدیریت زمان
– دانش وآگاهی از برنامه های بلند مدت کشور در صنعت داروئی، آرایشی و بهداشتی-تجهیزات پزشکی
– آگاهی از تحولات صنعت دارو و توانایی درک مسائل و مشکلات آن
– آگاهی از سیاست های کلان کشور در حوزه صنعت، مالیات، گمرک و ..
– دانش حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تسلط به TTAC، IMED
– تسلط بر استانداردهای ملی و بین المللی صنعت داروئی، آرایشی و بهداشتی-تجهیزات پزشکی
– توانایی تدوین آیین نامه ها، دستورالعمل ها و استانداردها و تکنیکال فایل
– دانش حوزه های تخصصی(فنی، HSE، مدیریت پروژه، مدیریت و …)
– توانایی ارائه خدمات تخصصی
لذا شرکت اشکان زیست دارو تیم متعهد و زبده ای از متخصصان در امور ثبت دارو، مکمل، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی را گرد هم آورده تا تجربه خود در سازمان¬های بزرگ دارویی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی و تجهیزات پزشکی را به صاحبان سرمایه دراین صنعت تزریق نماید. تیم ما نیروی کاری بسیار منعطف و کارآمد هستند که سطح بالایی از ارزش افزوده را برای صاحبان سرمایه در این صنعت فراهم می¬کنند.

1- فراورده های داروئی:
اشکان زیست دارو آمادگی دارد به نمایندگی از شرکت شما کلیه مراحل ثبت داروهای وارداتی از مرحله ورود ملوکول جدید به فهرست رسمی داروهای ایران تا اخذ IRC را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.
همچنین طی فرایندهای اداری جهت اخذ مجوز تولید تحت لیسانس فراورده های دارویی در ایران، ترجمه بروشورها، طراحی بسته بندی های دو زبانه منطبق با نظر و الزامات سازمان غذا و دارو توسط تیم مجرب این شرکت انجام می پذیرد.
بنابراین آماده ارائه مشاوره در زمینه فرایندهای ثبت داروهای وارداتی و تهیه نقشه راه به جهت صرف جویی در زمان و هزینه نیز می باشد.
2- مکملهای دارویی:
کارشناسان واحد ثبت مکملهای دارویی شرکت اشکان زیست دارو با سالها تجربه موفق در زمینه ثبت مکملها آماده ارائه حمایتها و خدمات مورد نیاز شما در امور ثبت این محصولات در اداره مکملهای سازمان دارو و غذا می باشند
3- تجهیزات پزشکی:
اگر در ثبت شرکت خود به عنوان وارد کننده تجهیزات پزشکی و یا ثبت محصولات با مشکل روبرو شده اید شرکت اشکان زیست دارو با کمک تیم فنی و زبده خود در زمینه ثبت و ورد تجهیزات پزشکی به عنوان نماینده شما امور ثبتی را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برساند.
4-آرایشی و بهداشتی:
اشکان زیست دارو آمادگی دارد به نمایندگی از شرکت شما کلیه مراحل ثبت محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی از مرحله ورود به ایران تا اخذ IRC را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.
همچنین طی فرایندهای اداری جهت اخذ مجوز تولید تحت لیسانس فراورده ها در ایران، ترجمه بروشورها، طراحی بسته بندی های دو زبانه منطبق با نظر و الزامات سازمان غذا و دارو توسط تیم مجرب این شرکت انجام می پذیرد.
مطمئنا اعتماد به تجربه و سابقه شرکت اشکان زیست دارو پشتوانه ای برای موفقیت در سرمایه گذاریتان خواهد بود.

fa_IRPersian